sobota, 27 kwietnia 2013

Scenariusz z Naokim




   Od jakiegoś czasu podobał Ci się chłopak, bałaś się do niego napisać, uważałaś, że to za wysoki 'level' dla Ciebie. Wszystko powiedziałaś Waszej wspólnej koleżance, która twierdziła, że to normalny chłopak.
  On traktował ją jak siostrę, byli prawdziwymi przyjaciółmi. Bardzo chciałaś z nim porozmawiać ale bałaś się, że on Cię wyśmieje.
   Twoja koleżanka miała plan, by dodać go do Waszej konwersacji, Ty nie chciałaś, nie wiedziałabyś co powiedzieć.
   Dzień później jak zwykle weszłaś na skype i zaczęłaś rozmawiać ze swoją przyjaciółką nagle pojawił się komunikat '*Imię koleżanki* dodała Naoki'ego do konwersacji'.
   Zamarłaś nie wiedziałaś co powiedzieć..


Wiadomość z czatu:

Naoki: Hej *Twoje imię* :) 
Ty: Hej :O 
Kol.: Widzisz masz swojego Naokiego xDDD
Ty: Marzę o tym, żeby Cię zabić *Imię koleżanki* ! 
Naoki: Pomogę Ci! Masz powód czy po prostu chcesz? :P
Ty: Mam powód, a tak w ogóle to miło mi Cię poznać Naoki :) 
Naoki: Mi tak samo *Twoje imię* ^^
Kol.: Za co chcecie mnie zabić? ;_;
Ty: Ty już dobrze wiesz! A Naoki po prostu chce xD
Kol.: Widzisz?! To okrutny idiota! xD
Ty: Hahaha, nie :P
Naoki: Heheh ♥ xD
Kol: Naoki! Wyjdź z tej konwersacji!
Naoki: A co jeśli nie chcę? :D
Ty: :O

Po jakimś czasie nie wiedziałaś co pisać, zaczęli na siebie krzyczeć, postanowiłaś iść.
Ty: Papa, muszę iść.
Naoki: Papa 

(dałaś czat na niewidoczny)

Chwilę później.

Zobaczyłaś, że oni coś jeszcze piszą
Naoki: Woah! Powinienem ja dodać do znajomych *Imię koleżanki*? Myślisz, że zaakceptuje?
Kol.: Yeah! Dodaj ją! xD
Naoki: Ok, już.
Ty: :O
Naoki: hahaha xDDD

Zaakceptowałaś jego zaproszenie
Naoki: Hah, wiedziałem, że nie poszłaś! xD
Ty: Przepraszam ale zaskoczyliście mnie! :O 
Naoki: NIE MUSISZ BYĆ NIEŚMIAŁA! Nie gryzę ani nic podobnego :P 
Ty: Ok xD
Naoki: Więc zamierzasz ją zabić, tak? Ona wszystko mi powiedziała :P Twoja tapeta itd xD
Ty: <facepalm> :O 
Naoki: Hahahha xD
Ty: Tak bardzo pragnę ją zabić :P
Naoki: :D Hahahah, wiem, że kochasz moje cosplay'e :P 
Ty: Hahahah, są świetne :) 
Rozmawialiście całkiem długo, Naoki okazał się bardzo sympatyczny, lubił te same zespoły, a nawet piosenki jak Ty.

Po Waszej rozmowie dowiedziałaś się od swojej koleżanki, że to Naoki wymyślił, żeby ona dodała go do Waszej rozmowy, to bardzo Cię zdziwiło, ale jednocześnie ucieszyło. 
Potem było coraz więcej rozmów z Naokim - zostaliście dobrymi przyjaciółmi. 

8 komentarzy: