czwartek, 18 kwietnia 2013

Scenariusz z Zelo


Była 3 w nocy, leżałaś w łóżku i myślałaś tylko o swoim ukochanym, Zelo to była miłość twojego życia. Strasznie za nim tęskniłaś, bo musiał wyjechać z zespołem na koncert. Tego dnia nie mogłaś zasnąć, zastanawiałaś się co teraz robi, czy o tobie myśli...
Nagle usłyszałaś, że ktoś śpiewa, wstałaś i spojrzałaś przez okno, to co zobaczyłaś ogromnie cię zaskoczyło. Przed Twoim oknem stał Zelo, który ułożył z czerwonych świeczek serduszko. Do oczu napłynęły ci łzy, byłaś taka szczęśliwa.
Zelo: Kochanie, myślałaś, że zapomnę o naszej rocznicy?
Ty: Skarbie, pamiętałeś. Jaka cudowna niespodzianka.
Zelo: Jak mógłbym zapomnieć o rocznicy najwspanialszego zdarzenia jakie kiedykolwiek mnie spotkało?
Ty: Jesteś taki kochany, tak się napracowałeś.
Zelo: *Twoje imię* to nie koniec niespodzianek. (uśmiechnął się)
W tym momencie pobiegł do twojego mieszkania, otworzyłaś mu, zaczęliście się całować, nie mogłaś opanować swojego szczęścia, po kilku minutach twój ukochany przestał, popatrzyłaś się na niego. Zelo uklęknął, i w wyciągniętej dłoni swojego chłopaka zobaczyłaś pierścionek, nie wiedziałaś co powiedzieć...
Zelo: *Twoje imię*, tak bardzo cię kocham, nie mogę żyć ani jednego dnia dłużej bez ciebie. Czy zechciałabyś uczynić mnie najszczęśliwszym chłopakiem na świecie i zostać moją żoną? 
Ty: *przytuliłaś się do niego* Tak! Tak bardzo Cię kocham, jesteś miłością mojego życia! 
Zelo włożył na twój palec piękny pierścionek i powiedział: od dziś nic nas nie rozłączy. ♥

1 komentarz: